Замовлення успішно відправлено
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ми Вам передзвонимо.
Спасибі, ваша заявка прийнята.
Найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Ми передзвонимо
(067) 558 88 90 (050) 401 38 62 (093) 170 18 20 (044) 227 84 38
Головна » Інструкція » Робота з документами » Квитанції та повідомлення

Квитанції та повідомлення

Існують кілька видів відповіді на електронні документи звітності, які відправляються автоматично з серверу (шлюзу) відповідної державної установи:

  • Повідомлення – означає, що ваш документ (або пакет документів) успішно прийнятий сервером державної установи;
  • Квитанція №1 – означає, що підписи вашого документу (або пакету документів) було перевірено та успішно розшифровано. Якщо квитанція прийшла без поміток або з позначкою "із зауваженнями", то документ пройшов перевірку підписів. Якщо наявна позначка "не прийнято", то виникла проблема технічного характеру (подробиці в тексті квитанції).
  • Квитанція №2 – означає, що ваш звіт або накладна розглянуті автоматичними системами контролю звітності. Вона може інформувати як про успішне подання документу, так і про якісь помилки, допущені при його заповненні.

Щоб завантажити всі квитанції з поштової скриньки підприємства, натисніть кнопку "Отримати квитанції" у вкладці звітів або квитанцій. Отримані квитанції та повідомлення можна побачити у вкладці "Квитанції", де вони відображені загальним списком, а також у вкладці "Звіти", де кожна квитанція закріплюється за відповідним звітом.