Замовлення успішно відправлено
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ваша заявка прийнята, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Головна » Запитання / відповіді » Придбано КЕП (кваліфікований електронний підпис) . Які наступні дії?

Придбано КЕП (кваліфікований електронний підпис) . Які наступні дії?

Запитання: Доброго дня, я придбала нові ключи, що мені далі робити?

Відповідь: Вітаємо! По-перше, необхідно встановити придбані ключи до програми СОНАТА. Для цього вам потрібно перейти до налаштувань вашого профілю: праворуч на домашній сторінці натискаєте на ПОТОЧНИЙ ПРОФІЛЬ, переходите до розділу ЦИФРОВИЙ ПІДПИС і обираєте ключ той, який відповідає типу придбаного ключа (директор, печатка чи бухгалтер). Після чого зберігаєте зміни натиснувши кнопку ОК внизу вікна налаштування профіля.

По-друге, необхідно ваші ключі зареєструвати в Автоматизованій системі "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України. Для цього вам потрібно відправити "Запит про стан розрахунків з бюджетом": чаркод J1300204 - для юридичних осіб, якщо реєструєте ключ директора/директора та печатку; F1300204 - для ФОП, якщо реєструєте ключ фізичної особи-підприємця/фізичної особи-підприємця та печатку. Якщо потрібно зареєструвати або оновити інформацію по ключу бухгалтера, то потрібно відправити "Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованного електронного підпису", чаркод J1391103 - для юридичних осіб, F1391103 - для ФОП.

Після цього подбайте про отримання квитанцій, в яких надійде відповідь на ваші запити.