Замовлення успішно відправлено
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ваша заявка прийнята, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Головна » Новини та публікації » Не має квитанції №2 на об'єднану звітність. Що робити?

Не має квитанції №2 на об'єднану звітність. Що робити?

19 квітня 2021

Наразі є багато звернень що відсутності квитанцій №2 для таких звітів як:

  • F0103307 – Податкова декларація платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця (для третьої групи) (далі – Декларація)
  • J/F0510506 – Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок)

або у квитанції №2 для Розрахунку результатом обробки є “смайл” або є успішна квитанція №2, але дані не внесені до реєстру застрахованих осіб.

Однозначних рекомендацій щодо виходу з ситуації немає, оскільки звітність об’єднана, вона обробляється в рамках «Єдиного вікна», тобто в обробці вищезгаданої звітності приймає участь як ДПСУ, так і ПФУ (нововведення для Декларації, оскільки в ній з’явивися Додаток 1 «Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску», який оброблюється в ПФУ).

Принцип роботи «Єдиного вікна» базується на тому, що пакет звітності передається для обробки до системи ДПСУ, звіт проходить етап перевірок і якщо обробка вдала і перевірки пройдені, то формується успішна квитанція №1, пакет звіту архівується на рівні системи ДПСУ і передається до ПФУ.

ПФУ здійснює остаточну перевірку таких пакетів звітів, за результатами перевірки всіх необхідних контролів формується квитанція №2, яка передається до системи ДПСУ. Система ДПСУ формує узагальнюючу квитанцію №2, яка за допомогою Єдиного вікна надсилається платнику податків.

Оскільки програмне забезпечення ПФУ не готове до коректної обробки Розрахунку та Декларації, квитанції №2 не формуються, всі відправлені звіти знаходяться в черзі на обробку.

Наразі ПФУ здійснює аналіз помилок, на основі якого до програмного забезпечення ПФУ вносяться коригування.

Для Розрахунку рекомендуємо повторно відправляти звіт лише у разі, якщо термін очікування квитанції №2 перевищує декілька днів, оскільки згідно Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами “Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком, формується друга квитанція”.

У разі, якщо отримано у квитанції №2 результат обробки “смайл”, рекомендуємо подавати звіт повторно, оскільки такий звіт вважається неприйнятим, а “смайл” – це внутрішня помилка системи, яка формується в разі, коли звіт відправлено, але квитанція №2 не сформована, при цьому повторно відправлено той самий звіт.

Такий звіт не попадає в ПФУ, а його дані не вносяться до реєстру застрахованих осіб.

У разі, якщо є успішна квитанція №2 до Розрахунку, але дані не внесено до реєстру застрахованих осіб, рекомендуємо звертатися за роз’ясненнями до контролюючих органів.