Замовлення успішно відправлено
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ваша заявка прийнята, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Головна » Новини та публікації » Не надходить довго квитанція від ДФС про реєстрацію ПН/РК в Сонаті?

Не надходить довго квитанція від ДФС про реєстрацію ПН/РК в Сонаті?

23 листопада 2022

Ви відправили ПН або РК на реєстрацію в ДФС через програму СОНАТА, але не має жодного підтвердження про доставку чи реєстрацію!

В програмі СОНАТА ви можете перевірити статус ваших ПН/РК з легкістю. Адже це програма з актуальними бланками електронної звітності та "підкованою" технічною підтримкою!

В даному випадку це може виникнути з декількох причин. По-перше, через неправильні Поштові налаштування, а по-друге, через збій роботи шлюза ДФС. В першому випадку потрібно перевірити роботу вашої пошти. Для цього перейдіть до налаштувань поточного профілю. На домашній сторінці праворуч натисніть ПОТОЧНИЙ ПРОФІЛЬ, після чого виберіть ПОШТОВІ НАЛАШТУВАННЯ. Спочатку перевірте наявність усіх галочок (як показано на малюнку)

в цьому розділі вам необхідно натиснути на "олівець" для редагування поточного акаунту. У вікні, що відкрився потрібно натиснути на ПЕРЕВІРИТИ і потім підтвердити перевірку, натиснувши ОК. дочекайтеся результатів перевірки. Якщо перевірка пройшла успішно, то вам на пошту прийде тестове повідомлення програми Соната. 

В іншому випадку, вм потрібно зробити запит на шлюз про наяність квитанцій. Для цього є 2 способи: через розділ Податкові накладні або через роздвл Звірка ПДВ. Розглянемо обидва.

ПОДАТКОВІ НАКЛАДНІ:

Переходимо до виданих ПН/РК, виділяємо відправлені ПН/РК, по яким не прийшла відповідь. Після чого на одну із виділених ПН/РК натискаємо правою клавішею мишки і вибираємо ЗАПИТ ДО ЄДРПН і в наступному віконці ПЕРЕВІРИТИ ВИДІЛЕНІ ДОКУМЕНТИ. У вас відкривається Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних, в якому в табличній частині присутні виділені ПН/РК. Підписуєте та відправляєте. Через деякий час перевіряєте пошту та отримуєте відповідь на ваш запит. У виданих ПН/РК перевірте статус ваших накладних.

ЗВІРКА ПДВ:

У цьому розділі вибираєте період, за який необхідно зробити перевірку. Тут дати можуть бути члоним кольором або червоним. Чорні - значить по цим датам вже є витяги за цей день, червоні - значить не має. В списку документів будуть ПН/РК зі статусов НЕ ЗВІРЯЛАСЬ. Вам необхідно натиснути ЗВІРИТИ З ЄРПН і програма Соната сама створить запити за кожен неперевірений день і відправить їх. На ті ПН/РК, що мають статус НЕ ЗВІРЯЛАСЬ зробіть окремий запит. Для цього виділіть ці ПН/РК, натичнувши на кожну мишкою, при чьому звжміть кнопку Ctrl і, натиснувши на одну із них правою клавішею, виберіть СТВОРИТИ ЗАПИТ ЗА СПИСКОМ. У вас відкриється такий же запит, як при перевірці через ПОДАТКОВІ НАКЛАДНІ. Підписуйте і відправляйте. Після перевірки пошти, зайдіть в ЗВІРКУ ПДВ та натисніть ОНОВИТИ СПИСОК. І тепер ви можете побачити статус ваших податкових.