Замовлення успішно відправлено
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ми Вам передзвонимо.
Спасибі, ваша заявка прийнята.
Найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Ми передзвонимо
(067) 558 88 90 (050) 401 38 62 (093) 170 18 20 (044) 227 84 38
Головна » Новини та публікації » Мінфін запустив електронний реєстр відшкодування ПДВ

Мінфін запустив електронний реєстр відшкодування ПДВ

3 квітня 2017

1 квітня Мінфін запустив електронний реєстр відшкодування ПДВ. Зараз відбувається наповнення реєстру інформацією. Згідно з законодавством (Постанова КМУ №26 Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість), він буде доступним в перший робочий день квітня, 3 числа. Тепер кожен підприємець зможе в онлайн-режимі перевірити, на якому етапі знаходиться його платіж.

У чому суть?

В кінці 2016 року був прийнятий антикорупційний Закон 1797, спільно розроблений з депутатами, бізнесом та громадськістю. Міністерство фінансів зараз активно працює над імплементацією цього закону. Одним з найважливіших кроків в цьому процесі є запуск електронного реєстру відшкодування ПДВ. Розуміючи, що непрозора система відшкодування є однією з найбільших проблем в адмініструванні податків, Мінфін послідовно втілює зміни, спрямовані на її покращення.

Як працюватиме новий реєстр:

Всю вхідну інформацію в реєстр формує ДФС на підставі заявок бізнесу та закріпляє це електронним цифровим підписом. ДФС вносить цю інформацію в реєстр. Після цього на узгодження суми відводиться не більше 30 днів (у передбачених законом випадках – 60 днів) і відбувається автоматичне відшкодування на наступний день після закінчення цього строку. 

Відшкодування відбувається в хронологічному порядку (підприємець, який перший подав, першим отримує кошти за всіх інших рівних умов) та на щоденній основі. Раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця. При такому підході підприємці не могли завчасно планувати. Тепер повертати ПДВ будуть в будь-який день місяця після узгодження суми, тому бізнес зможе краще планувати свою діяльність та отримає додаткові оборотні кошти, починаючи з 10-х чисел кожного місяця. 

Що це дає?

Прозорий та автоматичний реєстр унеможливлює корупцію при відшкодуванні ПДВ, відновлює довіру бізнесу, створює рівні умови для кожного підприємця та полегшує ведення бізнесу в Україні.