Замовлення успішно відправлено
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ваша заявка прийнята, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Головна » Новини та публікації » Оренда на умовах передоплати: особливості складання податкових накладних

Оренда на умовах передоплати: особливості складання податкових накладних

16 листопада 2015

Підприємство надає в оренду нежитлові приміщення (торговельні площі). Згідно з умовами договорів, плата за оренду здійснюється орендарями на умовах передоплати та включає витрати на обслуговування приміщення та інші платежі, передбачені договором.

Які особливості складання податкових накладних в цьому випадку, роз'яснює ДФСУ у листі від 29.10.2015 р. №23008/6/99-99-19-03-02-15.

Зокрема, податківці зауважують, що з метою застосування норм пункту 201.4 ПКУ постачання послуг оренди на умовах передоплати не може розглядатися як постачання, яке має безперервний або ритмічний характер.

Такти чином, на суму орендної плати постачальником (орендодавцем) складається податкова накладна у загальному порядку на дату настання першої події (у цьому випадку - передоплати).