Замовлення успішно відправлено
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ваша заявка прийнята, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Головна » Новини та публікації » Підтвердження часу відправки ПН/РК

Підтвердження часу відправки ПН/РК

21 січня 2019

Як підтвердити, що ви вчасно відправили ПН/РК на реєстрацію!!!!!

Фіскальна практика пішла шляхом затягування реєстраційної процедури направлених на реєстрацію ПН/РК: 

  • непоодинокими є випадки, коли ПН/РК реєструються з запізненням, хоча були направлені на реєстрацію вчасно;
  • нерідко відповіді протягом тривалого часу взагалі не надходять;
  • буває, що після спливу встановленого терміну платники отримують квитанції про відмову у реєстрації документів або ж з поміткою “Документ не прийнято” з різних причин.

Перш за все наведемо цитату однієї норми закону (абз.13 п.201.10. ст.201 ПКУ):
“Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.”

Основний принцип даного захисного механізму полягає в тому, що платники можуть нести відповідальність лише за ті дії в рамках процедури реєстрації ПН/РК, на які вони мають можливість впливати. Саме в цьому і полягає суть принципу індивідуальної юридичної відповідальності (ст.61 Конституції України).

У зв’язку із цим абсолютно очевидним є те, що направленням ПН/РК на адресу ДФС (причому, незалежно від того, який програмний продукт для цього використовується) платник тим самим завершує перелік обов’язкових для себе дій, за які він може нести відповідальність. Саме тому документальне підтвердження даного аспекту в багатьох випадках має вирішальне значення.

Щоб отримати дані щодо часу та дати відправки:

  1. В списку виданих ПН знаходимо необхідну ПН;
  2. Наводимо курсор. Натискаємо праву кнопку миші
  3. Обираємо «Властивості». Знизу у відкритому вікні - “Дата відправки на реєстрацію”
  4. Можна за допомогою “+” відкрити підпорядковані ПН документи, наприклад, “Повідомлення про отримання звітності“, в якому міститься інформація щодо доставки ПН до ДФС.

На жаль, друк цієї інформації можливий теж тільки за допомогою скріншоту. 

Важливо: опції “Властивості”, а також “Повідомлення про отримання звітності“ в цьому програмному продукті не ідентифікують податкову накладну ані за номером, ані за датою виписки. Єдина інформація, що міститься у цих опціях - внутрішній індивідуальний xml-номер податкової та час відправки/отримання звітності. Тобто, проміжним етапом доведення своєчасності відправки може стати ще й доведення належності даного повідомлення саме оскаржуваній податковій накладній!