Замовлення успішно відправлено
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ми Вам передзвонимо.
Спасибі, ваша заявка прийнята.
Найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Ми передзвонимо
(067) 558 88 90 (050) 401 38 62 (093) 170 18 20 (044) 227 84 38
Головна » Новини та публікації » Реєстрація податкової накладної чи прийняття декларації з ПДВ

Реєстрація податкової накладної чи прийняття декларації з ПДВ

27 вересня 2017

Усі, хто звітує електронно, майте на увазі, що відмовити в прийнятті звітності або реєстрації податкової накладної з причини «можливо, припинено дію Договору про визнання електронних документів» ДФСУ як адміністратор автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» не вповноважена.

Так, підставами для відмови в прийнятті податкової звітності є:

  • недійсність електронного цифрового підпису;
  • закінчення строку дії сертифіката відкритого ключа;
  • наявність помилок у податковій накладній та в розрахунку до неї або декларації з податку на додану вартість.

Водночас податковим законодавством передбачено обов’язок контролюючого органу щодо прийняття для реєстрації податкових накладних і визначено вичерпний перелік підстав для відмови в реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних. Зокрема — невідповідність вимогам п. 201.1 ПКУ.

Постанова Чернігівського окружного адміністративного суду
від 14.09.2017 р. у справі № 825/1354/17