Замовлення успішно відправлено
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ми Вам передзвонимо.
Спасибі, ваша заявка прийнята.
Найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Ми передзвонимо
(067) 558 88 90 (050) 401 38 62 (093) 170 18 20 (044) 227 84 38
Головна » Новини та публікації » Як працюватиме Комісія, яка буде приймати рішення про реєстрацію податкових накладних

Як працюватиме Комісія, яка буде приймати рішення про реєстрацію податкових накладних

4 квітня 2017

3 квітня ДФСУ оприлюднила проект наказу Мінфіну «Про затвердження Порядку роботи Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації» (завантажити).

Як зазначено у проекті, наказ набере чинності з 1 квітня 2017 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.

Цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності Комісії ДФСУ, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, а також права та обов’язки її членів. 

Комісія ДФС складатиметься з Голови Комісії ДФС, заступника Голови Комісії ДФС, секретаря Комісії ДФС та не менше ніж семи членів.

Члени Комісії ДФС будуть мати право:

  •  ознайомлюватися з матеріалами, поданими на розгляд Комісії ДФС та брати участь у їх перевірці;
  • переглядати всю інформацію щодо платників ПДВ, наявну в ДФСУ;
  • подавати пропозиції, висловлювати позиції в межах компетенції з питань, що розглядаються;
  • висловлювати окрему позицію, оформлену в письмовому вигляді;
  • вносити пропозиції до порядку денного засідання Комісії ДФС.      
  •  
  •       Комісією ДФС розглядатимуться письмові пояснення та/або копії документів, подані платником ПДВ до контролюючого органу відповідно до пп. 201.16.2 ПКУ.
  • Комісія ДФС може перевірити подані платником податку копії документів на їх достовірність та законність шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отриманні з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, в т.ч. електронні, одержані від інших платників податків, засобів масової інформації, тощо).

    Підстави для прийняття рішення Комісією затверджені окремою постановою КМУ. Про це тут>>

     

    Рішення Комісії ДФС про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або про відмову в ній підписується, реєструється та надсилається платнику ПДВ протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до пп. 201.16.2 ПКУ. Комісія у день прийняття рішення вносить відповідний запис до ЄРПН про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування або відмову в такій реєстрації.  

  • Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу можна надавати у письмовій та електронній формі протягом місяця з дня публікації цього оголошення за наступними адресами:

    • Державна фіскальна служба України: 04655, МПС, м. Київ - 53, Львівська площа, 8., e-mail: monitoringcentr@sfs.gov.ua.
    • Міністерство фінансів України, 01008, м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2, e-mail:  inform@minfin.gov.ua.
    • Державна регуляторна служба України: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, буд. 9/11, e-mail:  inform@dkrp.gov.ua.