Замовлення успішно відправлено
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ваша заявка прийнята, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Ми передзвонимо
(067) 558 88 90 (050) 401 38 62 (093) 170 18 20 (044) 227 84 38
Головна » Інструкція » Поширені проблеми » Не приходять квитанції

Не приходять квитанції

Якщо ви відправляли звіти, але не отримали жодної квитанції протягом певного часу (день-два), то це може статися за однією з наступних причин:

  1. Після відправлення квитанцій ви змінили адресу поштової скриньки для поточного профілю підприємства. Пам'ятайте, що квитанції надходять тільки на ту адресу, з якої були відправлені відповідні звіти! Тож, у цьому разі треба повернути попередню адресу електронної пошти у налаштуваннях профілю.
  2. Не вірно налаштовані параметри вхідного серверу у властивостях поточного поштового акаунту. Зайдіть до вікна редагування поштового акаунту та переконайтесь, що всі параметри відповідають налаштуванням, які рекомендовані вашим поштовим сервером.
  3. Хтось інший перемістив або видалив отримані квитанції з поштової скриньки до того, як Соната їх прийняла. Це може бути як інша людина, так і програма, наприклад, поштовий клієнт. Пам'ятайте, що деякі поштові клієнти, зокрема Outlook, за замовчуванням видаляють з серверу прийняті листи! Якщо на поштову скриньку, яка вказана у Сонаті для звітності, налаштований також якийсь поштовий клієнт (у вас або у ваших співробітників), то вам треба переконатись, що він не залишає отримані листи на сервері.
  4. У вас в Сонаті налаштовано декілька профілів підприємств і ви намагаєтесь прийняти квитанції не в тому профілі, з якого відправляли звіти. Пам'ятайте, що Соната завантажує з поштової скриньки тільки ті квитанції, що відповідають поточному профілю! Якщо ви не певні, до якого саме профілю чекаєте квитанції, то активуйте по черзі всі налаштовані профілі підприємств і здійсніть прийом квитанцій для кожного з них.
  5. Зайдіть на пошту через браузер. Подивіться, чи не потрапили квитанції до папки СПАМ (в такому разі програма не зможе їх сама завантажити). Якщо квитанції присутні в скриньці, але програма їх не може завантажити автоматично, вам необхідно завантажити їх вручну (квитанції - це файли .KVT) та імпортувати в програму.

Якщо в поштовій скриньці відсутні квитанції ви можете зателефонувати до ДФС, щоб дізнатись про стан обробки вашого звіту. Телефони для довідок розміщені на сайті ДФС.