Замовлення успішно відправлено
Продаж програм: (067) 558 88 02(050) 442 71 99(093) 170 18 20 Замовити дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ми Вам передзвонимо.
Спасибі, ваша заявка прийнята.
Найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Техпідтримка: (067) 558 88 90 (050) 401 38 62 (093) 170 18 20 (044) 227 84 38

Заповнення звітів

Після відкриття бланку нового, збереженого або імпортованого звіту (чи накладної) ви можете у зручному режимі заповнювати всі необхідні реквізити. Поля які, доступні для редагування, виділені жовтим кольором (на папері цей колір не друкується).

Соната підтримує декілька видів полів:

  • текст (довільний ввід текстових даних);
  • число (довільний ввід цілих та дробових чисел);
  • вибір (вибір одного значення зі списку);
  • галка (відмітка поля хрестиком або її відсутність).

Перші два типи також можуть супроводжуватися кнопкою вибору інформації з довідника. Деяка частина полів заповнюється вже під час створення документу. Це дані з вашого профілю підприємства, довідників співробітників та контрагентів, дати тощо.

Кожне поле має підказку, що з'являється при затримуванні курсору над ним. Підказка зазвичай складається з двох частин: код поля (згідно з форматом електронних документів державної установи) та опис формату (інформація щодо виду даних поля).

Таблиці документів можуть бути фіксованими (кількість рядків визначена в шаблоні) або динамічними (кількість рядків залежить від обсягу Ваших даних). В Сонаті динамічні таблиці мають кнопку "Додати рядок" у правому нижньому куті таблиці. Для видалення зайвого рядку динамічної таблиці служить кнопка з правого краю кожного рядка.

Соната має кілька механізмів автоматизації заповнення звітів, що значно спрощують цей процес:

  • заповнення при створенні – автоматичний ввід даних при створенні звіту;
  • автоматичний розрахунок – розрахунок сум, процентів, множень та інших формул, що використовуються при заповненні звітності; нумерація рядків, листів, сторінок; заповнення одних полів значеннями інших; заповнення пустих полів нулями (якщо необхідно);
  • консолідація даних – заповнення одних таблиць документу даними з інших таблиць (зведені та дублюючі дані тощо);
  • перевірка коректності – перевірка відповідності заповнених даних до вимог та логічних умов звіту.

Звіт по Єдиному соціальному внеску може складатися з кількох сторінок (таблиць), що формуються за потребою. Для цього необхідно зліва натиснути правою кнопкою мишки на відповідну таблицю і вибрати пункт контекстного меню "Додати аркуш". Таким же чином можна видалити непотрібний аркуш.

Деякі додаткові таблиці звітів підтримують автоматичне заповнення з довідника співробітників або з dbf-файлу. Для цього натисніть на таблицю правою кнопкою мишки і виберіть відповідний пункт меню. 

Некоректний документ відображається в списку звітів (або накладних) сірим кольором з поміткою статусу "Чернетка". Такий документ також можна підписувати та відправляти, але програма буде попереджувати вас про невідповідність до вимог.

Зверніть увагу, що створювати та редагувати документи можна тільки в ліцензійній версії програми.