Замовлення успішно відправлено
Підтримка та консультації
Програма СОНАТА для звітності
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ваша заявка прийнята, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Головна » Робота з документами » Заповнення звітів

Заповнення звітів

Після відкриття бланку нового, збереженого або імпортованого звіту (чи накладної) ви можете у зручному режимі заповнювати всі необхідні реквізити. Поля які, доступні для редагування, виділені жовтим кольором (на папері цей колір не друкується).

Соната підтримує декілька видів полів:

  • текст (довільний ввід текстових даних);
  • число (довільний ввід цілих та дробових чисел);
  • вибір (вибір одного значення зі списку);
  • галка (відмітка поля хрестиком або її відсутність).

Перші два типи також можуть супроводжуватися кнопкою вибору інформації з довідника. Деяка частина полів заповнюється вже під час створення документу. Це дані з вашого профілю підприємства, довідників співробітників та контрагентів, дати тощо.

Кожне поле має підказку, що з'являється при затримуванні курсору над ним. Підказка зазвичай складається з двох частин: код поля (згідно з форматом електронних документів державної установи) та опис формату (інформація щодо виду даних поля).

Таблиці документів можуть бути фіксованими (кількість рядків визначена в шаблоні) або динамічними (кількість рядків залежить від обсягу Ваших даних). В Сонаті динамічні таблиці мають кнопку "Додати рядок" у правому нижньому куті таблиці. Для видалення зайвого рядку динамічної таблиці служить кнопка з правого краю кожного рядка.

Соната має кілька механізмів автоматизації заповнення звітів, що значно спрощують цей процес:

  • заповнення при створенні – автоматичний ввод даних при створенні звіту;
  • автоматичний розрахунок – розрахунок сум, процентів, множень та інших формул, що використовуються при заповненні звітності; нумерація рядків, листів, сторінок;
  • консолідація даних – заповнення одних таблиць документу даними з інших таблиць (зведені та дублюючі дані, тощо);
  • перевірка коректності – перевірка відповідності заповнених даних до вимог та логічних умов звіту.

Некоректний документ відображається в списку звітів (або накладних) сірим кольором з поміткою статусу "Чернетка". Такий документ також можна підписувати та відправляти, але програма буде попереджувати вас про невідповідність до вимог.

Зверніть увагу, що створювати та редагувати документи можна тільки в ліцензійній версії програми.

array (
  'modx.session.created.time' => 1733563044,
)