Замовлення успішно відправлено
Замовити зворотній дзвінок

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ - І МИ ВАМ ПЕРЕДЗВОНИМО!

Ми Вам передзвонимо.
Спасибі, ваша заявка прийнята.
Найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Ми передзвонимо
(067) 558 88 90 (050) 401 38 62 (093) 170 18 20 (044) 227 84 38

Заповнення звітів

Після відкриття бланку нового, збереженого або імпортованого звіту (чи накладної) ви можете у зручному режимі заповнювати всі необхідні реквізити. Поля які, доступні для редагування, виділені жовтим кольором (на папері цей колір не друкується).

Соната підтримує декілька видів полів:

  • текст (довільний ввід текстових даних);
  • число (довільний ввід цілих та дробових чисел);
  • вибір (вибір одного значення зі списку);
  • галка (відмітка поля хрестиком або її відсутність).

Перші два типи також можуть супроводжуватися кнопкою вибору інформації з довідника. Деяка частина полів заповнюється вже під час створення документу. Це дані з вашого профілю підприємства, довідників співробітників та контрагентів, дати тощо.

Кожне поле має підказку, що з'являється при затримуванні курсору над ним. Підказка зазвичай складається з двох частин: код поля (згідно з форматом електронних документів державної установи) та опис формату (інформація щодо виду даних поля).

Таблиці документів можуть бути фіксованими (кількість рядків визначена в шаблоні) або динамічними (кількість рядків залежить від обсягу Ваших даних). В Сонаті динамічні таблиці мають кнопку "Додати рядок" у правому нижньому куті таблиці. Для видалення зайвого рядку динамічної таблиці служить кнопка з правого краю кожного рядка.

Соната має кілька механізмів автоматизації заповнення звітів, що значно спрощують цей процес:

  • заповнення при створенні – автоматичний ввід даних при створенні звіту;
  • автоматичний розрахунок – розрахунок сум, процентів, множень та інших формул, що використовуються при заповненні звітності; нумерація рядків, листів, сторінок; заповнення одних полів значеннями інших; заповнення пустих полів нулями (якщо необхідно);
  • консолідація даних – заповнення одних таблиць документу даними з інших таблиць (зведені та дублюючі дані тощо);
  • перевірка коректності – перевірка відповідності заповнених даних до вимог та логічних умов звіту.

Звіт по Єдиному соціальному внеску може складатися з кількох сторінок (таблиць), що формуються за потребою. Для цього необхідно зліва натиснути правою кнопкою мишки на відповідну таблицю і вибрати пункт контекстного меню "Додати аркуш". Таким же чином можна видалити непотрібний аркуш.

Деякі додаткові таблиці звітів підтримують автоматичне заповнення з довідника співробітників або з dbf-файлу. Для цього натисніть на таблицю правою кнопкою мишки і виберіть відповідний пункт меню. 

Некоректний документ відображається в списку звітів (або накладних) сірим кольором з поміткою статусу "Чернетка". Такий документ також можна підписувати та відправляти, але програма буде попереджувати вас про невідповідність до вимог.

Зверніть увагу, що створювати та редагувати документи можна тільки в ліцензійній версії програми.